Het gemiddelde conversiepercentage van webwinkels is 2%. Maar wat doet de andere 98% van de bezoekers? Als zij makkelijker kunnen vinden wat zij zoeken, kunt u uw conversiepercentage verhogen. Een goede navigatie is namelijk het fundament voor uw website.
Onze inzichten helpen u om een beeld te krijgen van waar bezoekers producten of informatie verwachten. Zo creëren we een informatiestructuur die aansluit op de vraag van uw doelgroep.
New Media zet Information Architecture in voor twee cruciale strategische kansen om zo uw rendement te verhogen:
Wij geloven dat een logische informatiestructuur de basis is van een goed converterende website. Met onze unieke inzichten krijgt u een goed beeld van wat uw doelgroep zoekt, zodat we een vraaggedreven site kunnen ontwikkelen.
Hoe zoekt de doelgroep naar uw diensten of producten?
Waar zoekt de doelgroep naar uw diensten en producten?
Wanneer zoekt de doelgroep naar uw diensten of producten?
Leer wat de vragen en interesses van uw bezoekers zijn om met uw site hierop te kunnen inspelen.
Weet welke kanalen nu uw doelgroep bereiken.
Stem de structuur en inhoud van de website af op de vragen en interesses van uw doelgroep.
Stem uw boodschap precies af op de vragen en interesses van uw doelgroep.
New-Media verzamelt en analyseert grote hoeveelheden data om inzicht te geven in de behoeftes, het gedrag en de interesses van uw doelgroep en klanten.
New-Media biedt niet alleen insights, maar past die ook graag toe. We vertalen onze inzichten naar een plan om uw online marketing te versterken.
New-Media deelt haar kennis en kunde op het gebied van online marketing volgens het voordoen, meedoen, zelf doen-principe. Zo leert u onze insights naar strategie te vertalen en te implementeren.
New-Media bestaat uit een team marketingexperts (Data, Search, Advertising, UX, Content) die constant samen werken om uw online marketing te versterken.
Ilker Esmer - Manager Marketing & Communicatie - Huiskes-Kokkeler
Haaksbergerstraat 67
7554 PA Hengelo
+31 53 7009 702
info@new-media.nl
Routeplanner